ZACZNIJ TUTAJ

O czym piszę?

Ten blog powstał z myślą o ludziach, którzy podobnie jak ja chcą się rozwijać w obszarze marketingu usług i cieszyć tym, co robią.
„Rób to, co kochasz. Kochaj to, co robisz”, to moja zasada, którą kieruję się w życiu. Staram się łączyć moje pasje i pracę zawodową z życiem prywatnym, a ten blog jest efektem takiego właśnie podejścia. To przestrzeń, w której dzielę się wiedzą, moimi spostrzeżeniami, analizami, piszę o wykorzystaniu konkretnych narzędzi i o tym, co mnie inspiruje.
Moją specjalizacją jest marketing usług zdrowotnych, dlatego sporo tekstów odnosi się do rozwiązań marketingowych, które można zastosować w branży medycznej. Jednak większość pomysłów i narzędzi sprawdzi się równie dobrze w innych obszarach.

Poniżej opisuję tematy, które poruszam na blogu i podpowiadam, od których artykułów warto zacząć.

wizerunek

Wizerunek

Na polskim rynku działa ponad 26 tysięcy podmiotów medycznych: przychodni, praktyk lekarskich i stomatologicznych (dane GUS, 25.07.2017 r.). Pozytywny wizerunek to podstawa funkcjonowania w dynamicznym otoczeniu, która przekłada się biznesowy sukces. Nawet najlepsza oferta, najwyższa jakość usług i najszersze kompetencje zdadzą się na nic, jeśli potencjalni klienci nie wiedzą o ich istnieniu. Ta część bloga poświęcona jest budowie wizerunku firmowego i osobistego.

W tej kategorii zacznij od artykułu:
Chcesz pozyskać pacjentów – zacznij od budowy wizerunku

doświadczenie pacjenta

Doświadczenie pacjenta

Planowanie i aktywne zarządzanie doświadczeniem klienta bezpośrednio przekłada się na rentowność firmy. W tej części bloga przedstawiam analizy, narzędzia i inspiracje związane z tworzeniem ścieżek klienta, badaniem satysfakcji, komunikacją z klientami i przykłady standardów obsługi klienta.

W tej kategorii zacznij od artykułów:
Czego oczekują klienci w branży medycznej?
Co to jest mapa podróży klienta i jakie ma znaczenie dla firm medycznych?

 

pozyskiwanie klientów

Pozyskanie klienta

Pozyskanie nowych klientów i utrzymanie dotychczasowych, to główne cele biznesowe i marketingowe każdej firmy. Jeśli jesteś zainteresowany jak stworzyć strategię marketingową, jakie taktyki oraz narzędzia wykorzystać, aby zbudować efektywny biznes, to w tej części znajdziesz pomysły dla siebie.

W tej kategorii zacznij od artykułu:
Sposoby na skuteczną promocję placówki medycznej

narzędzia marketera

Narzędzia marketera

Ciężko wyobrazić sobie życie marketera bez wykorzystywania różnorodnych narzędzi. Znajdziesz tu narzędzia i materiały do pobrania, które poprawią efektywność, usprawniają wykonywanie zadań i oszczędzają czas .

Kliknij TUTAJ.

kontakt

Co dalej?

Spis wszystkich artykułów na blogu znajdziesz na stronie SPIS TREŚCI
Jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, to zapraszam na stronę O MNIE
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, to przejdź do strony KONTAKT

Zapraszam!