Marketing dla Zdrowia I Blog Marketingowy I Spis treści
- Oznakowanie – pomóż się znaleźć i buduj rozpoznawalną markę
- Stwórz nazwę marki, którą zapamiętają Twoi klienci
- Jak zaprojektować dobrą ulotkę?
- Dlaczego marketing doświadczeń jest istotny w budowaniu wizerunku marki?
- Co zrobić, aby pacjenci nie byli sfrustrowani oczekiwaniem na wizytę?
- Chcesz pozyskać pacjentów – zacznij od budowy wizerunku
- Najbardziej kreatywne reklamy w branży medycznej
- Prozdrowotne działania w social media
- Główne błędy w marketingu medycznym
- Zbuduj wizerunek miejsca przyjaznego rodzinie
- Kącik dziecięcy biznesowo, czyli po co tworzymy miejsce przyjazne dzieciom
- Czego oczekują klienci w branży medycznej?
- Jak dowiedzieć się czego chcą klienci, gdy nie potrafią nam o tym powiedzieć?
- Wartość klienta dla abonamentów oraz zarządzanie wzrostem wartości w branży medycznej
- Zarządzanie kolejkami – rzeczywisty i postrzegany czas oczekiwania
- Sposoby na skuteczną promocję placówki medycznej
- Co to jest mapa podróży klienta i jakie ma znaczenie dla firm medycznych?
- NPS (Net Promoter Score)– wskaźnik kondycji marki
- Dlaczego warto budować markę wewnątrz organizacji
- Czy jesteśmy gotowi na rozwój Sztucznej Inteligencji w branży medycznej?
- Świąteczny prezent w biznesie, czyli jak wykorzystać tworzenie treści i zaangażowanie pracowników do zbudowania unikalnego doświadczenia klienta.
- Jak zorganizować otwarcie placówki?
- Jak wybrać drukarnię oraz jak rozmawiać na temat druku? Słowniczek pojęć poligraficznych.
- Zdjęcia w placówce medycznej. Zdjęcia z banku zdjęć vs organizacja sesji zdjęciowej.
- Rola marketingu i ocena efektywności działań marketingowych
- Jak stworzyć idealną stronę internetową?
- Skuteczny content marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści i pozyskiwać klientów
- Marka, branding, identyfikacja wizualna – czym się różnią?
- Jak dobrać odpowiedni kolor? Kolory w marketingu cz. 1
- Marketing w diagnostyce obrazowej
- Jak odpowiadać na komentarze?