Spis treści

Marketing dla Zdrowia I Blog Marketingowy I Spis treści

  1. Oznakowanie – pomóż się znaleźć i buduj rozpoznawalną markę
  2. Stwórz nazwę marki, którą zapamiętają Twoi klienci
  3. Jak zaprojektować dobrą ulotkę?
  4. Dlaczego marketing doświadczeń jest istotny w budowaniu wizerunku marki?
  5. Co zrobić, aby pacjenci nie byli sfrustrowani oczekiwaniem na wizytę?
  6. Chcesz pozyskać pacjentów – zacznij od budowy wizerunku
  7. Najbardziej kreatywne reklamy w branży medycznej
  8. Prozdrowotne działania w social media
  9. Główne błędy w marketingu medycznym
  10. Zbuduj wizerunek miejsca przyjaznego rodzinie
  11. Kącik dziecięcy biznesowo, czyli po co tworzymy miejsce przyjazne dzieciom
  12. Czego oczekują klienci w branży medycznej?
  13. Jak dowiedzieć się czego chcą klienci, gdy nie potrafią nam o tym powiedzieć?
  14. Wartość klienta dla abonamentów oraz zarządzanie wzrostem wartości w branży medycznej
  15. Zarządzanie kolejkami – rzeczywisty i postrzegany czas oczekiwania
  16. Sposoby na skuteczną promocję placówki medycznej
  17. Co to jest mapa podróży klienta i jakie ma znaczenie dla firm medycznych?
  18. NPS (Net Promoter Score)– wskaźnik kondycji marki
  19. Dlaczego warto budować markę wewnątrz organizacji
  20. Czy jesteśmy gotowi na rozwój Sztucznej Inteligencji w branży medycznej?
  21. Świąteczny prezent w biznesie, czyli jak wykorzystać tworzenie treści i zaangażowanie pracowników do zbudowania unikalnego doświadczenia klienta.
  22. Jak zorganizować otwarcie placówki?
  23. Jak wybrać drukarnię oraz jak rozmawiać na temat druku? Słowniczek pojęć poligraficznych.
  24. Zdjęcia w placówce medycznej. Zdjęcia z banku zdjęć vs organizacja sesji zdjęciowej.
  25. Rola marketingu i ocena efektywności działań marketingowych